מרן ראש הישיבה: הצלחה בתורה – לימוד רצוף ללא מחשבות אחרות

ישראל בן צבי No Comments on מרן ראש הישיבה: הצלחה בתורה – לימוד רצוף ללא מחשבות אחרות

קול התורה נשמע בישוב תל ציון עם פתיחת כולל חדש לעשרות אברכים צעירים. ראשי הישוב וראשי הכולל עלו לקבל את ברכתו של נשיא המועצת מרן רבינו ראש הישיבה שליט"א

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם פתיחת זמן אלול, התבשרו התושבים על פתיחת כולל חדש לציבור האברכים ובני התורה, במסגרת יום שלם, בבהמ"ד מנין אברכים – קהילת בית דוד, מקום גדול לתורה ולתפילה הפועל בישוב בכל שעות היום, בראשות הרב יצחק גור שליט"א מנהל מחלקת חינוך חרדי במטה בנימין.

את הכולל פתחו הרב אברהם אלפון שליט"א אשר לו רשת כוללים נרחבת ברחבי הארץ, שבראשות הכולל והקהילה העמיד את בנו הרה"ג הרב סעדיה אלפון שליט"א.

עם פתיחת הכולל אך מתבקש היה לעלות אל הכהן הגדול, מרן ראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום הכהן שליט"א, המלווה תדיר את ההתפתחות התורנית בישוב על כל צעד ושעל, לקבל את ברכתו.

ואכן מרן קיבל את המשתתפים בחום, כאשר הרה"ג הרב שלמה דבוש שליט"א, מרבני הישוב יחד עם ראשי הישוב – דוד אזולאי יו"ר הועד המקומי, אבי אביטל יו"ר ההנהלה, ואייל ראובן מנהל הישוב, סוקרים לפני מרן שעה ארוכה את ההתפתחות בישוב עם אכלוסם של כ-100 משפחות של אברכים צעירים מסלתה ומשמנה של עולם התורה, והצורך הגדול העולה מכך להקים כולל איכותי עבור הקהילה הספרדית המתפתחת, כשהנדיבים הדגולים מיד נרתמו לענין ועוד ידם נטויה להרחיב עוד ועוד את כמות האברכים.

מרן שליט"א הביע את שמחתו ובירך את הנדיבים ואת גבאי בהמ"ד שיזכו להמשיך להגדיל תורה ולהאדירה בישוב תל ציון.

מרן הוסיף שאנו בעיצומן של ימי הרחמים והסליחות, שכל מה שנותר לנו לעשות כיום זה רק לשבת וללמוד תורה. והעצה הטובה ביותר לגדול בתורה זה הלימוד הרצוף ללא מחשבות אחרות כלל.

בהמשך בירך מרן שליט"א את ראשי הישוב לשנה טובה ומבורכת, ושימשיכו בעשייתם הברוכה להרבות כבוד התורה וכבוד שמים בעולם לעשות נחת רוח להשי"ת.



0 תגובות